De ce ar trebui sa stabilesti o întâlnire cu floristul nostru înainte de a ajunge in atelier și de ce florile pentru evenimente necesita putina atenție?

     Ne tot lovim de situația in care clienții ajung in atelierul nostru, iar floristul care se ocupa de direcția evenimentelor sa nu fie acolo. Informații aruncate, timp pierdut sau alte nemulțumiri... Cu orele dedicate pregătirii pentru deschidere sau cu alte ore suplimentare, atelierul nostru este deschis aproximativ 12 ore / zi. Ar fi inutil sa mentionam ca o persoana nu ar avea randamentul dorit daca ar lucra 12 ore in fiecare zi sau daca ar fi non-stop acolo. Ei bine, in aceste situații intervine echipa. Suntem o echipa și funcționăm ca atare. Echipa noastra este formata din mai multe floriste, iar programul nostru este divizat in așa fel încât sa funcționăm și sa avem randament. Putem aminti chiar si despre zilele cand au coincis doua sau trei cupluri pentru discutii. In aceeasi zi, la aceeasi ora. Din acest motiv, va recomandam sa stabiliți o intalnire înainte sa veniți in atelier pentru a discuta despre florile pentru diferite evenimente (nunta, botez, conferințe, cine festive, sponsorizări, design floral pentru diferite evenimente sau orice alte colaborări).
In aceeași situație încadram și mesajele de pe Facebook, nu ni se potrivește contractarea pe platforma de Facebook a evenimentelor cu investitie de mii de lei. Din respect pentru evenimentul dvs, nu procedam in acest mod. Avem un business offline, cu program, cu un spațiu frumos amenajat, cu oameni zâmbitori, unde ne place sa va dam întâlnire și unde clienții care sunt in fata mesei noastre de lucru au prioritate. Sigur ca avem conturi de socializare, nu pentru o promovare masiva (in care nu credem, nu investim și nu ne-am propus sa obosim utilizatorii Facebook cu un marketing agresiv), sigur ca ne place sa postam lucruri interesante, sa interacționăm cu oamenii, sa dam mai departe bucuria de a lucra printre flori, sa coloram ziua cuiva doar cu un buchet de flori, sigur ca ne dorim ca oamenii sa ne scrie și sa comunicam, însă nu tot evenimentul poate fi discutat acolo. Nu puteți arunca câteva informații intr-un mesaj scris in graba și sa aveti așteptarea ca lucrurile sa iasă genial sau ca floristul sa înțeleagă exact ce va doriți.
     Noi consideram ca florile pentru evenimente necesita o atenție sporită și nu renunțam la aceasta idee. Deși pare simplu de spus “doar un buchet”, înainte de a ne pune la masa de lucru, avem nevoie de o direcție, de un punct de plecare. De câteva detalii care chiar fac diferența și care chiar ne ajuta sa livram produsul / buchetul dorit.
     Sigur ca sunt clienți care nu înțeleg stilul nostru sau cărora nu li se potrivește, însă suntem ok cu acest aspect și este mai mult decât normal. Tocmai din acest motiv, oamenii sunt diferiți și noi nu credem in ideea de a face de toate pentru toți. Încercam sa avem un stil propriu, autentic și știm ca sunt clienți cu care putem colabora. Știm ca sunt clienți care s-au plictisit sa ofere buchetul acela clasic, cu celofan, plasa, gypsophilla și 3 trandafiri. Știm ca sunt clienți care au nevoie de ceva nou, modern. Știm ca sunt clienți care acorda atenție florilor și le oferă cu bucurie. Știm ca sunt clienți care ne respecta programul de lucru.
Știm ca sunt mirese curajoase care nu-și aleg buchetul dintr-un catalog, răsfoit de alte zeci de mirese, ci vor ceva unic, creat special pentru ele.

 

     Ei bine, aceștia sunt clienții noștri! Și ținem pe aceasta cale sa le mulțumim!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *